پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

ثبت رکورد ملی هالتر و فلای سینه

پزشکی سلامت تناسب اندام ورزش

ثبت رکورد ملی هالتر و فلای سینه

۱۰ بازديد
هادی رضایی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار رجا نیوز افزود: آقایان سید افشین مباشر و مهدی ضابطی ورزشکاران رشته بدنسازی درخواست ثبت رکورد بیشترین پرس سینه و بیشترین تعداد فلای سینه را در مدت زمان یک ساعت داده بودند که بعد از بررسی‌های موارد لازم این کار انجام شد.

وی گفت: هر ۲ ورزشکار موفق به ثبت رکورد در ماده‌های مورد نظر خود شدند، به طوری که آقای مهدی ضابطی در حرکت پرس سینه با هالتر ۶۰ کیلوگرمی به زدن ۴۰۴ حرکت با مجموع ۲۴ تن و ۲۴۰ کیلوگرم در یک ساعت موفق شد. همچنین سید افشین مباشر هم در حرکت فلای سینه در یک ساعت ۳۶۶ حرکت به مجموع ۳۶ تن و ۷۰۰ کیلوگرم را به نام خود ثبت کرد.

رئیس کمیته ثبت رکورد‌های کشور افزود: اگر این رکورد‌ها تا پایان امسال شکسته نشود نام این افراد در دومین کتاب ملی رکورد‌های ایران به ثبت خواهد رسید.

رضایی گفت: زمانی که برای این رکورد ثبت شده بود یک ساعت بود و ورزشکاران باید برای ثبت رکورد در این مدت در ماده پرس سینه ۶۰ کیلوگرم و برای فلای سینه ۱۰۰ کیلوگرم را می‌زدند.

وی افزود: مسابقات قهرمانی این دستگاه‌ها را مسئولان فدراسیون بدنسازی برگزار می‌کنند و این آیتم‌های برگزار شده برای ثبت رکورد برای نخستین بار و در بخش غیرقهرمانی طراحی شده بود، در حال رایزنی هستیم تا این رکورد‌ها را در کتاب گینس هم به ثبت رسانیم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.